En marxa la VI Edició del POSTGRAU EN AUDITORIA PÚBLICA que CSITAL de Catalunya organitza conjuntament amb la Diputació de Barcelonal'Escola d'Administració Pública de Catalunya (EAPC), la Universitat de Barcelona (UB), el Col·legi d'Economistes de Catalunya  (CEC) i el Col·legi de Censors Jurats de Comptes de Catalunya (CCJCC).

Cal remarcar en aquesta VI edició respecte a les cinc anteriors, la incidència que en el contingut de les sessions tindrà l’aprovació del Reial decret 424/2017, de 28 d’abril, pel que es regula el règim jurídic del control intern en les entitats del sector públic local que entrarà en vigor el dia 1 de juliol de 2018. En el seu Títol III preveu com a formes d’exercici de la funció del control financer el control permanent i l’auditoria pública, aquesta última en la seva triple vessant d’auditoria de comptes, auditoria de compliment i auditoria operativa, per a la realització de les quals es preveuen fórmules de col·laboració amb altres òrgans públics o mitjançant la contractació, per a col·laborar amb l’òrgan interventor, de firmes privades d’auditoria que hauran d’ajustar-se a les instruccions dictades per l’òrgan interventor.

Podeu consultar a la web  tota la informació i requisits necessaris per cursar el POSTGRAU EN AUDITORIA PÚBLICA. Inscripcions obertes fins del dia 24 de setembre . Preinscripció aquí

 

Col·laboren:

 

Administració Oberta de Catalunya Diputació de Barcelona. Xarxa de Municipis Escola d'Administració Pública de Catalunya ACCID.cat Consorci local per al desenvolupament de les xarxes de telecomunicacions i de les noves tecnologies  Associació Catalana de Municipis i Comarques   Ofcina Antifrau  Diputació