Més de mil persones inscrites en representació de més de 500 administracions locals, 77 ponències i 33 empreses patrocinadores s'ha celebrat el 21 i el 22 de març de 2018 al CCCB.
S'han presentat les millors experiències a l’Estat en innovació pública, transformació digital, govern obert i contractació electrònica
En el Congrés de Govern Digital Local el nostre company Roger Cots,Secretari de l'Ajuntament de Gavà i representant del CSITAL Barcelona ha participat en la taula "El repte del Reglament Europeu de Protecció de Dades." conjuntament amb Carles San José, Cap de l’Àrea d’Inspecció de l’APDCAT i Carme Sánchez, Responsable corporativa de protecció de dades de la Diputació de Barcelona. Ha moderat la taula Laura Ribot, en representació de l'FMC.
Organitzadors
El Congrés de Govern Digital Local està organitzat pel Consorci Administració Oberta de Catalunya i el Consorci Localret, amb la col·laboració de la Diputació de Barcelona i el Centre de Cultura Contemporània de Barcelona i el suport de l’Escola d’Administració Pública, el Consell de Col·legis de Secretaris, Interventors i Tresorers d'Administració Local i l'Associació d'Arxivers i Gestors de Documents de Catalunya.
Més informació:
- Correu electrònic: info@governdigital.cat
- Telèfon: 932722500 (Ana Navarro, Consorci AOC)
- Web: http://governdigital.cat
- Twitter: @GovernDigital / hashtags: #cgdl2018 #GovernDigital